tirsdag den 19. april 2011

Påske...

Jeg nyder en uges ferie sammen med Laurits.

Jeg elsker at vi ikke skal op til urets kimen,
og at vi kan have nattøj på en hel dag,
hvis det er det vi vil:)

Vi har været til dejlig konfirmation, og vi har
været forbi mine skønne forældre, til gammeldaws
oksesteg...uhmm:)

I dag har vi slappet af hele formiddagen, og i
eftermiddags blev vi hentet af en nær veninde,
og så gik turen til Hillerød, hvor en bowlingbane
ventede på os.
Vi havde en skøn time, med masser af latter
og en søn der hyggede sig gevaldigt:)

Bagefter fandt vi en kinesisk restaurant,
hvor vi nød et dejligt måltid.
Laurits faldt pladask for blæksprutteringene,
og dem spiste han en del af.
På et tidspunkt siger han: *Mor, er det ok,
at jeg kun spiser dejen?*
*Ja, men det du piller fra, er jo blæksprutten*
*Det ved jeg godt, men jeg kan ikke lide vingerne!*;)
Så måtte jeg kigge væk, mens jeg forstillede mig
en blæksprutte med vinger:)

Turen gik hjem, og mens vi voksne sad på altanen,
og nød kaffen, fandt Laurits en film frem, som blev
set mens han puttede under dynen.

Da det blev sengetid, spurgte Laurits om ikke jeg
vil blive hos ham til han sov.
Der er ikke noget jeg hellere vil, for dét at han
vil have mig i hånden, indtil han falder i søvn,
betyder at jeg ved han føler sig tryg...og hvis
ikke der skal mere til, så bliver jeg der gerne.

Påsken er stadig fyldt med dejlige dage,
der skal fyldes med flere skønne oplevelser.

Jeg elsker min tid med min søn...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja er der noget Laurits er god til så er det at HYGGE ......og det er også skønt for os andre knus fra mormor og morfar