tirsdag den 21. februar 2012

Jeg har noget med æsker
...og små poser:)

Det er en dejlig *last* jeg har haft
i mange år, og mit lager er efterhånden
ganske stort.
Jeg lurer tilbudene, og jeg finder dem
gerne billigt.

Jeg elsker når æskerne kommer i 3,
eller flere.
Der er som at åbne en skattekiste,
hver gang et låg bliver bliver løftet.

Æskerne og poserne bruger jeg ofte
til indpakning af gaver, 
for jeg tror på, at en gave
bliver endnu dejligere at give,
hvis indpakningen er fuldendt

Og så gør æskerne også nytte
hos andre end mig...:)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Smiler stort .....jeg kan kun gi`dig ret.....du har MANGE,og det er skønt at få gaver af dig,dog nænner jeg ikk`at beholde æskerne ,så dem får du "glæde" af igen .....skønt at ha`en last ,,det har jeg jo også... min er bare lidt anderledes og kan ikke bruges igen....det er nemlig stearinlys !!!!!!knus herfra <3