søndag den 4. juli 2010

Jeg kan mærke at jeg lever...

Det har været en pragtfuld dag.

Vi har hygget, grint, sludret og
vi har leget.
Det var skønt, at vise ungerne
at man aldrig bliver for gammel til at spille
rundbold.

At høre sin søn svare *JA!*, da morfar
spurgte om det havde været
dejligt at de voksne var med
i spillet, gjorde mig endnu mere glad:)

Det er rart at give los en gang i mellem,
og bare slippe legebarnet løs, og så blæse
på hvad alle andre mener om den sag.
Billedet viser, med alt tydelighed, at der
var en stor kvinde på banen, men denne
store kvinde var ligeglad med størrelsen,
for hun hyggede sig 100% med sin søn
og alle de dejlige gæster som var med til
at gøre fødselsdagen ekstra skøn
...og læg lige mærke til at bolden er grebet;)

Jeg kan mærke at jeg lever...

*De fleste mennesker
er lige så lykkelige,
som de beslutter sig
til at være*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja det var en skøn dag......og ja selvfølgelig blev bolden da grebet.....og sikke en go`fotograf!!!!!! tak for en skøn dag knus fra fotografen