fredag den 28. januar 2011

Kvalitetstid...

De fleste unger elsker en tur i tivoli...
De fleste unger elsker en bif-tur med popcorn...

Det gør Laurits bestemt også,
men ved I hvad han også elsker...?

Han elsker, når mor slæber den store
madras fra sengen, ind i stuen.
Når vi henter dyner, puder,
bamser og guf.
Så ligger vi der, og nyder at det er
fredag og weekenden venter på os.

Laurits sikrer sig igen og igen,
at han må være oppe lige så længe
han vil...jeg bekræfter ham i dette,
og det kan jeg roligt gøre, for omkring
klokken 20.30 sover han trygt
ved siden af mig.

Så kan jeg rulle mig sammen ved siden
af min dejlig dreng, sætte en film på,
og bilde mig selv ind, at jeg når at se
den færdig...jeg når det sjældent:)

Fredagshygge...

*Børn er vores
største gave.
De er vores fremtid.
Det vi efterlader dem,
er det,
de vil huske os for*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja og det ser også så hyggeligt ud....og hvis det var mig så ville jeg være den der faldt først isøvn....skønt at der ikke skal "mere til" end en madras ,guf,og samvær med mor ;o)
knus fra mormor