fredag den 28. december 2007

Det var den jul...

Vi går og ser frem til den, og inden vi får set os om er det hele overstået!
Jeg har for første gang været på arbejde juleaften. Jeg havde en lidt mærkelig fornemmelse i maven, om formiddagen. Jeg plejer jo at være igang herhjemme med forberedelserne, men i år så det anderledes ud.
Det var en rigtig hyggelig aften, med glade beboere og dejligt personale. Vi hyggede os meget, og jeg må indrømme at jeg ikke tænkte så meget over hvad min mand og søn lavede. De tanker kunne jeg også fint skubbe til side, for jeg vidste at hos farmor og bedstefar hyggede de sig fint.
Jeg var også på arbejde 1. juledag, og jeg skulle stå for året bankospil!
Hold da op, der var mange gaver og mange tal der skulle råbes op...igen og igen. Men også den dag var hyggelig. Jeg indrømmer dog blankt at jeg var temmelig træt da klokken blev 18.00, og jeg kunne gå ned til toget, for at tage hjem og holde juleferie.
Det er rart at vide hvad en *arbejdsjul* egentlig er...nu når det er prøvet ;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej skat
det var da hyggeligt
det vil jeg nyde
knus fra mor