mandag den 31. december 2007

Et nyt år...

Hvad kan jeg se tilbage på i 2007?

Et job, som er faldet mere på plads, med større ansvar, og en masse spændende tiltag...og skønne tøser at arbejde sammen med :)

Et år mere på bagen, som måske også har gjort mig mere tænksom. Jeg synes jeg tænker mere over forskellige ting, og kommer frem til andre løsninger på visse problemstillinger.

En velfortjent ferie med min dejlige familie, som vi alle 3 havde set frem til. Ferien har åbnet mine øjne for Spanien, og her kan jeg godt tilbringe flere stunder.

Hvad kan jeg se frem til i 2008?

Et job med flere udfordringer, problemstillinger der skal løses, og nye mennesker at hilse på.

En super koncert med Celine Dion, sammen med min dejlige veninde. Vi skal synge så vi ingen stemmer har tilbage!

En helt speciel ferie, som skal tilbringes uden mand og barn. Nogle vil, og har sat spørgsmålstegn ved, at jeg rejser uden familien, men så længe Allan og jeg er enige om dette, så er det jo ikke andres problem vel...

En kærestetur med Allan og min ynglings- onkel og tante, som vi regner med skal gå til Paris...kan det blive mere romantisk (:

Jeg håber at I alle får en pragtfuld aften, med jeres kære, og at I passer godt på hinanden.
Rigtig godt nytår!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej hej mus
også rigtig godt nytår til dig.....den der rejse/ferie langt væk .....den kan kun blive god,jeg glæder mig helt vildt........
knus fra mor

Annette sagde ...

Det er skægt, jeg kiggede på Michaels blog efter jeg havde skrevet mit indlæg, og han har også skrevet i samme stil som os, men tid for tilbageblik og fremadkig, er sltid godt, og et årskifte er en fin anledning.

Håber i havde en god aften.

Annette

Anonym sagde ...

Kæreste Svigerinde
Waauuuuvvv en smæk lækker blog du her har fået dig.....den blir uden tvivl et nyt indslag i mine hverdagsrutiner ved pc´en. Den er så dejlig indbydende og signalerer ganske enkelt JETTE JEPPESEN:_)

Godt nytår og godt gået!
Svigerinden.

Anonym sagde ...

Hej Jette

Ja som du selv skriver hvad kan jeg se tilbage på i 2007.

Et år mere på bagen hvor jeg er stoppet og sagt til mig – nyd livet med familie og venner – sig til dig selv – hver dag er en dejlig dag selvom der indimellem er problemer som skal løses.

I slutningen af 2006 fik min nye dejlige mand (Jan) og jeg den glæde at få kontakt med Bents niece og mand, deres børn, svigerbørn og børnebørn og det har Jan og jeg nydt utroligt meget og glæder os til at tage hul på rigtig mange år fremover sammen med dem. Min dejlige Bent døde desværre i 2002

I 2007 kom min dejlige dreng Peter hjem efter at have været ude at rejse i 3 år som landmand hvor vi kun har set ham i 10 dage ved surprise fødselsdag som vi havde lavet for ham da han blev 30 år. Jan og jeg rejste til Canada og overraskede Peter sammen med hans canadiske værtsfamilie.

Hvad kan jeg/vi se frem til i 2008?

Jeg/vi elsker at glæde og overraske andre samt nyde familien og venners selskab.


Jeg/vi håber at du og dine kære må få et rigtig godt 2008 med en masser gode ting og at I passer godt på hinanden.

Knus

Marianne