lørdag den 29. december 2007

Forbandede galdesten!!!

Jeg havde håbet at jeg kunne nå til operationsdatoen uden et anfald, men så heldig skulle jeg ikke være. Der er ingen forvarsel, anfaldene kommer i løbet af 5 minutter. Denne gang valgte jeg at tage stikpillen med det samme, og det har helt klart mindsket forløbet.
Onkel S og tanten var her til brunch, for at hente Sanne, og de tog Laurits med til Græsted.

I 2 vidunderlige mennesker...Tak for at I altid er der når man har brug for jer.
Det bedste ved det er, at Laurits ikke engang protesterer... nå, jeg skal med til Græsted?...ok, men husk lige at pakke mine flunkerbøger, og onkel S, har I æg hjemme til morgenmaden i morgen?
Der er ikke skyggen af tvivl om, at han reagerer sådan fordi han er 100% tryg hos jer.
Tak for hjælpen.

Lige nu har jeg ingen smerter, og jeg er lidt *høj* af morfinpillerne...en billig brandert ;)

Ingen kommentarer: