søndag den 30. december 2007

Shhh...

Så mangler den igen!
Dem som kender mig godt, ved at jeg ca. 1 gang om året mister min stemme, og hvis det skal nås ingen årets udgang, så er det da vist ved at være nu ;)
Den har faktisk været borte én gang i år, men det er åbenbart ikke nok.
Min kære mand elsker disse dage..."Hold da op, hvor er her fredeligt...", "hvad?, jeg hørte ikke lige hvad du sagde...gnæk gnæk"
Laurits er et stort ?, kigger på mig og skal høre om den stemme aldrig kommer igen!?
Jeg håber den vælger at komme tilbage i morgen, ellers kan det blive en lidt stille nytårsaften...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej hej skat
ja..ja så moder så datter men bemærk at iår har jeg klaret frisag,men jeg kan godt hygge mig lidt med Allan og Laurits ....åh....så stille ha..ha..
knus fra mor