torsdag den 3. januar 2008

Bogorm...

Nogen er afhængig af smøger, andre af saltlakrids...jeg er afhængig af bøger!

Da jeg startede i Fredensborg, havde jeg fra 1. dag, en bog med i tasken. Jeg læser når jeg venter på toget, mens jeg sidder i toget, og det samme gentager sig på hjemturen.
Når en bog er ved at være færdiglæst har jeg allerede udtænkt mig en ny der skal læses.

I forgårs var jeg lige ved at panikke!

Jeg havde læst min bog færdig, og havde ikke lige en ny parat...det går simpelthen ikke!
Jeg tog afsted uden, og måtte ty til min mp3 afspiller, som faktisk også altid ligger i min taske.

For nogle kan dette lyde som et mindre problem, men er I klar over hvor langsomt tiden går, på et trinbræt, når man ikke har læsestof med... ;)

Nu er jeg gået i gang med *Den hvide masai*, og den er god, så min *trinbrætstid* er igen fyldt ud, med spændende læsning...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

se det er jo noget en "boghandlermor"kan lide at høre godt gået min pige.
de bedste bøger er de tykke.
mange knus herfra

Annette sagde ...

Så har du jo den rigtige mor!!!! Du har i hvertfald alle muligheder, jeg fik aldrig gjort det, da jeg arbejdede i KBH, kun brugt alt for mange penge på ugeblade. Men ferierne til gengæld, der får jeg læst bøger....., trist det er så sjældent vi er afsted.

Annette

Michael sagde ...

Uhh hvor jeg kender det.. man kan blive helt vanvittig uden den næste bog, det er næsten lige så slemt som lige at være blevet færdig med en bog man har været dybt inde i *S*