torsdag den 24. januar 2008

Kliken er samlet...

Det er så stort!

For mange år siden gik jeg til svømning, og der blev kliken dannet.
Vi var seks, 3 tøser og 3 gutter, og vi var sammen altid. Vi boede i Espergærde, og jeg tror ikke der er ét sted i byen, vi ikke har gået tur.

Vi var hos hinanden på skift, og vores forældre kendte os alle.
Min mor har bagt, jeg ved ikke hvor mange banankager, som drengene tog sig kærligt af...og når fadet var tomt, gik de i køkkenet og vaskede det af. Det gjorde man dengang ;)

Vi har grint sammen, tudet sammen, været fulde sammen, og vi har snakket mange nætter, sammen.

På et tidspunkt blev vi skilt fra hinanden. Det var på tide at skabe vores egne små familie, hver for sig.
Os tøser var kun væk fra hinanden et lille stykke tid, for da vores familier var skabt, søgte vi hinanden igen.

Nu mødes vi påny.
Alle trådene er samlet, og jeg er temmelig sikker på, at trådene kan blive til et tykt reb, som kan tåle hvad som helst.

Fem af os, mødtes 2. juledag, og det var en suveræn aften!
Nu er 6. mand fundet, og nu skal vi ses snart igen. Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at vi sidder sammen igen...som dengang da vi var unge, uden bekymringer og livet blev levet fra dag til dag.

Vi har en masse livserfaring, på godt og ondt, med i vores rygsække. Jeg er sikker på, at alt dette kun vil gøre snakken mere spændende.

Gamle venner, gamle minder, stor glæde...




1 kommentar:

Annette sagde ...

uuhh, jeg får helt gåsehud, det er så fedt...