tirsdag den 15. januar 2008

Helt stille...

Jeg kommer i seng nu, jeg skal bare lige...

Sådan lyder det tit fra mig, om aftenen. Jeg er på vej, men jeg skal lige have styr på dagens sidste opgaver.
Fjernsynet bliver slukket i soveværelset, og en snorken breder sig fra hver sin ende af lejligheden.

Jeg elsker nattetimerne.

I mine ferier er jeg ikke lang tid om at vende dag til nat, for jeg arbejder godt om natten.
Her er så stille.
Ingen der kalder på rugbrødsmadder, hjælp til bukserne eller bare et øje på hvad der sker, når der bliver tyst hvor Laurits er ;)

Jeg sætter mig ved computeren, og lader mig fører af sted til fjerne egne, og spændende hjemmesider.
Jeg kigger mails igennem, læser blogs, og ordner lidt arbejde der har forvildet sig med hjem.

Hjemmearbejde, fordi jeg nogle gange er for hurtigt til at sige: "Den klarer jeg, jeg ta'r det med hjem, så har du det i morgen".

Jeg spiller *Mah Jong*, fordi jeg her kan stresse fuldstændig af.
Tankerne for lov at svæve af sted, og ingen, andre end mig behøver vide hvad de indeholder...som min kære far altid siger, så er tanker toldfri.
Han har så evig ret.

I morgen når uret ringer fortryder jeg et kort øjeblik, at det blev sent.
Med jeg har altid glemt det, når natten falder på igen.

Jeg kommer nu, jeg skal bare lige...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Iihhh hvor jeg kender det, skal vi snart lave vores egen "natklub"

Tanten