søndag den 27. januar 2008

Så tæt på...

...og alligevel så lang fra :(

Jeg skal opereres d.12.02, og hvor mærkeligt det end lyder, så glæder jeg mig.
Jeg har ikke haft anfald længe, og jeg bilder mig selv ind, at det er fordi jeg har lagt min kost helt om.
Det trives jeg med, og håber at jeg kan blive i den nye livstil, efter operationen.

Man glemmer efterhånden hvor ondt et galdestensanfald gør, og når det pludselig kommer igen, ja så kommer man hurtigt i tanke om hvor ubehageligt det er.

Jeg har lige haft 3 anfald, som perler på en snor.
Første anfald, fredag aften, næste anfald, fredag nat og foreløbig sidste anfald kom i aftes, da jeg havde spist en meget mild aftensmad.
Det sidste anfald blev ved hele aftenen og det meste af natten.
For første gang måtte jeg lægge mig til at sove, med smerterne...øv, noget møg!!

Lige nu sidder jeg og overvejer at spise lidt morgenmad, men jeg tør dårlig...jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det hele starter forfra, og det orker jeg bare ikke.

Jeg har meldt mig syg i dag, og det er bare dårlig stil, dagen før min ferie starter. Jeg har opgaver på jobbet, som kun er halvt løst, og det synes jeg bestemt ikke om.

Jeg tæller dagene nu... :(


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi tæller ned sammen med dig,og husk vi er her altid med opmuntring eller aflastning.
Tanten

Anonym sagde ...

ja ja skat det er noget " lort" ...men nu kan du snart se en ende på det.
knus fra mor og far

Anonym sagde ...

Ja Jette vi tæller dagene sammen med dig så du snart kan blive fri for de anfald.
Knus fra Marianne

Gunilla and Thomas sagde ...

Held og lykke med operationen
knus fra Down under