mandag den 21. januar 2008

Fastelavn er mit navn...

Så nærmer den sig...fastelavnen.


Når man, som jeg, ikke er ferm med nål og tråd, så må man købe en dragt.

Laurits har snakket om at han gerne vil være spidermann igen i år, så den dragt gik vi efter.

Sådan blev det dog ikke.


Butikken bugnede med dragter, nogle flottere end andre, og Laurits var ikke lang tid om at vælge...en klovnedragt.

Jeg spurgte ham et par gange, om han var sikker. Dragten kostede 130 kr., og jeg vil jo helst ikke købe mere end én ;)

Der var ingen tvivl, så klovnedragten blev købt, og den har næsten ikke været af drengen siden.


Han ser helt vidunderlig ud i den, synes moderen, og han er vild med parykken.


Kan du gætte hvem jeg er...


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

han er helt vidunderlig...dejligere klovn findes ikke.
knus fra en stolt mormor

Annette sagde ...

Skønt, men Jette, du skal altså huske at spørge, har en klovnedragt liggende, som Oscar fik til et teaterstykke i børnehaven, jeg slipper jo aldrig af med alt det ......! Nå, Mollie bliver tvunget til at være klovn om et par år.

Anonym sagde ...

han er bare helt sød Laurits - jeg siger ligesom mor - dejligere klovn findes ikke.
knus fra Marianne