søndag den 9. november 2008

Pyparty...

I går holdt jeg det årlige pyparty.

I 10 år er jeg og 5 skønne tøser mødtes hos mig.
Vi spiser dejlig mad og ordner hele verdenssituationen.
Senere på aftenen hopper vi i py'erne, og så bliver der
redt op i stuen.
På med en tøsefilm, og så er der dømt hygge.
Næste morgen laver jeg brunch og så skilles vi igen,
efter en dejlig weekend.

Sådan plejer det at se ud.

I år er alting anderledes, men her træder skønne veninder til.
Heidi lagde hus til i år, men hyggen og
tøsefnidderen var helt den samme;)
Det var bare så dejligt at se alle igen.
Nogle af pigerne ser kun hinanden den ene gang om året,
så der skal jo snakkes:)

Der sker en masse fra år til år.
Flere havde skiftet job i årets løb, én var flyttet sammen
med kæresten, en anden er gravid...
skønt at høre alles historier.
I år sov vi ikke sammen, men snakkede til langt ud på aftenen.

Da alle var taget afsted, og Heidis hjem lignede sig selv igen,
tog Pia og jeg hjem til mor og far, for at overnatte.
Vi lå i stuen og gassede den, som to 10 årige.
I morges blev vi vækket kl.8.00, og kunne gå ud i køkkenet
til en lækker brunch...det var bare dejligt:)

I løbet af formiddagen gik jeg hjem, og her var gang i oprydningen.
Det smittede af, så da Laurits og jeg blev alene
fortsatte jeg med at rydde op ug ud.
Hold da op, hvor bli'r der meget plads i ens klædeskab,
når alt er væltet ud på gulvet;)
Nu er der lagt rent på sengene, og vaskemaskinen snurrer
for sidste gang i dag.
I morgen tager jeg hul på en ny uge,
med alt hvad det indbefatter.

*Det gælder ikke om at
gøre tingene rigtigt,
men at gøre de rigtige ting*






1 kommentar:

Anonym sagde ...

hold da op!!!!!!!!!!!
man bliver jo helt nervøs...næste gang vi kommer bliver vi jo helt væk..ha...ha
knus fra Søndermarken