mandag den 17. november 2008

Skolestart...

I morges fik jeg en sludder med Laurits' kontaktpædagog Stina.

Der skulle lige styr på om han er klar til skolestart.
Jeg har før skrevet at vi mener at han er klar, men det er vigtigt
at børnehaven også er enig.

Hun fortalte mig at Laurits er
fuldstændig klar til at starte i børnehaveklasse!
Efter denne dejlige besked, fortsatte hun med at rose ham.
Han klarer sig rigtig godt i børnehaven, og han er en god dreng.
Stina fortalte at den der vil have sværest ved at Laurits stopper
til sommer...er hende:)
De to har altid været tæt knyttet.

Laurits har været rigtig heldig.
Stina har formået at skabe gode og trygge rammer for ham,
og det tror jeg har hjulpet meget,
også i forbindelse med hans adoption.
Han har haft en hård start på livet, og vil nok altid have
brug for, at der er en god og tryg kontakt til de
lærere og pædagoger der snart skal tage over,
i det nye kapitel i hans liv.

Hvor er det en dejlig besked at få.
En ting er at han klarer sig godt, det er dejligt at vide...
men at han er en god dreng, siger meget mere om Laurits.
Min dreng er sød og dejlig, og han gør sin mor varm om hjertet,
når hun får sådan en besked.

Jeg er sikker på at når han, om ikke så længe,
skal forholde sig til store omvæltninger i familien,
så klarer han også dette.
Han er omgivet af menesker der elsker ham,
og kun vil ham det bedste, og når man er det,
så skal man også nok klare selv de svære ting.

Min store dreng...

*Vi elsker ikke mennesker
fordi de er smukke
vi synes de er smukke,
fordi vi elsker dem*

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi har aldrig været i tvivl om, at Laurits ville være klar til skolestart.

Og vi vil ALTID være her for ham (her skal være indsat et stort HJERTE)

KNUS fra Farmor og Bedstefar

Annette sagde ...

selvfølgeæig er han klar....