tirsdag den 4. november 2008

Stilhed på bloggen...

Kære alle!

Det kan være at der i det næste stykke tid vil
være stille her på bloggen.
Herhjemme er der voldsomme ændringer igang,
som kræver alt min opmærksomhed.

Det er vigtigt at dette kommer på plads,
og at det bliver gjort på en ordenlig måde,
så tiden til blogindlæg kan være lidt snæver.

Jeg lukker ikke ned, men kan være lidt sparsom
med oplevelserne.
Jeg håber stadig at I vil kigge forbi en gang i mellem.

Stort knus fra
Jette

*Det er altid godt at vide
hvor man har sin familie
og sine venner,
uanset om man behøver dem eller ej*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

du kan tro vi kigger forbi...og vi tænker på jer alle tre og håber at I alle kommer godt igennem den næste tid......husk vi er her altid for jer.
store knus til jer alle fra Søndermarken

Anonym sagde ...

Selvom vi ikke snakker tit Jette, så sidder jeg ofte bag skærmen og følger dig.
Jeg håber I alle kommer styrket og glade ud på den anden side af denne "prøvelse".
Mange knus og tanker til jer.
Trine

Anonym sagde ...

Vi sidder tit bag skærmen og følger alle tre.
Vi tænker på Jer alle tre og håber at I alle må komme godt igennem den næste tid.. og håber alt muligt godt for Jer alle tre
Mange knus og tanker til Jer alle tre fra
Marianne og Jan