onsdag den 14. januar 2009

Bedste venner...

Hvis der på et tidspunkt var tvivl om,
at kattene skulle blive hos mig,
så der den tvivl helt væk nu.

Frida og Laurits har altid været bedste venner.
Den sidste tid har jeg dog lagt mærke til at Laurits
taler utrolig meget med hende:)
Han nusser hende, bærer rundt på hende,
og ofte hører jeg ham sige:
*Jamen Frida, jeg elsker dig jo bare så højt!*

Sif er han også meget glad for, de har bare et andet forhold.
Omkring hende er han mere rolig og forsigtig.
Når hun kravler op til Laurits, så sidder han helt stille
og nusser hende.

Frida følger med Laurits i seng om aftenen.
Så driller hun lige hans tæer, men lidt efter finder de begge ro,
og falder i søvn.

I dag kravlede hun op og lagde sig på skødet af Laurits,
og lige meget hvordan han sad i sofaen,
lagde hun sig bare til rette.

Hvordan skulle jeg dog kunne skille dem ad lige nu?

Vi ser hvad tiden bringer...




1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja hvor er de søde ...hun holder fast på ham..de kan ikke undvære hinanden skønt at se.
knus fra mormor