lørdag den 10. januar 2009

Hvad man kan nå på en lørdag...

1. feriedag:

- Mor har fået sin allerførste mobil, og der skulle lægges telefonnumre ind.
Så jeg traskede, med cyklen som støtte,
over til Søndermarken og hjalp;)

- En tur i centret og handle, og derefter gav mor
frokost på *Nissen*
...uhh, hvor er det bare hyggeligt at kunne gøre disse ting
med en mor der nu har fri om lørdagen.

-De nyindkøbte, og meget billige, opbevaringskurve
blev sat på plads...og så småt fyldt op.

- Det blev til noget mere oprydning,
for mødregruppen kommer i morgen...

- Jeg gik amok ude på badeværelset!
Man kan sikkert sige meget om *Cillit BANG*,
men det fjerne altså skidt
når man kommer godt i gang, hold da op...
jeg glemte helt smerterne i ryggen...lidt:)

- Fandt papire til advokaten.

- Lidt facebook;)

- Laurits var blevet langhåret igen, så skamlen kom
ud på badeværelset, og sønnen sad, i bar r.. og 1-tal,
og spillede gameboy, mens moderen fik lov
til at trimme ham:)

- Efter sådan en klipning var det tid til et bad...

-...og så sagde ryggen stop.

- Ind til lækker aftensmad...flæskesteg...uhmmm:)

- Nu er der dømt pause, indtil mødregruppen er gået i morgen.
Så skal der vaskes, pakkes lidt mere, og hygges med Laurits.

Mens jeg skriver blog, sidder min dejlige dreng
og leger med LEGO på gulvet her i kontoret.
Jeg elsker at høre ham fantaserer
og snakke med de små legomænd,
mens han bygger en superflot raketflyver.

Magien kender ingen grænser...

*Jeg samler på små ting
som har forbavset
og fortryllet mig.
De kroner mine dage
med glæde*

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

DET LYDER MEGET HYGGELIGT....OG TEMMELIG EFFEKTIVT....PHU....HA..NÅ MEN GODT DU OGSÅ KAN HYGGE DIG MED SÅDANNE TING.
KNUS FRA "MOBILTELEFONEJEREN"

Annette sagde ...

Ja, og om ikke særlig længe kommer veninderne på besøg...., så nu gemmer du noget til os.