tirsdag den 20. januar 2009

Gang i den...

Jeg er sgi lidt træt...

I går blev mit soveværelse malet,
i skønt samarbejde med to
vidunderlige kvinder.
Vi var to der malede og en
der lavede lækker mad til os og ungerne.

I dag, da Laurits og jeg kom hjem,
gik jeg så igang med at fylde det
fint malede værelse op igen.
Jeg har været temmelig god til at få sorteret
og smidt ud, og det er kun det brugbare
der er kommet op på plads;)

I går sov vi i stuen.
Det syntes Laurits var super hyggeligt...
så hyggeligt at han først faldt i søvn kl.21.30.
Det er meget sent for en lille gut
der skal op kl.05.45.

Han tog det dog i stiv arm i morges.
Han fik tøj på,
og fulgte med ned til mors cykel...
der var flad.
Nå, vi skal jo prøve det, så den røg til
cykelsmeden i eftermiddags:)

Her til aften har Laurits sludret med far
i telefonen, og de fik lige ordnet
verdenssituationen...
*Vi ses på søndag far...jeg elsker dig*

Så tænker jeg at vores søn nok skal komme
helskindet gennem denne tid.
Med to forældre der elsker ham så højt,
så kan det ikke gå galt:)

I morgen er der atter en dag...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det godt at høre.
Ja Lauritz er heldig :-) - også i denne tid.
Knus Trine

Anonym sagde ...

ja ja ..I klarer det så flot både jer voksne men i høj grad også "lillefisen" det er godt at se store knus til jer alle tre fra morfar og mormor

Anonym sagde ...

Hej lille ven - det er bare så flot som I store klarer det og Lauritz er også heldig at han har sådan et par dejlige forældre der er så gode til at vise ham hvor meget de elsker ham. Han er bare skøn den lille Lauritz. Pas godt på Jer selv alle tre.
Knus til Jer alle tre fra Jan og Marianne