torsdag den 8. januar 2009

En træt dreng...

Laurits har været til håndbold, for første gang i dag, efter nytår...

Puha, det var vist lidt hårdt:)
Det var en træt dreng der satte sig og spiste kylling og ris,
mens han så lidt tv.

Da Laurits kom hjem fra træning, var han iført en spidermann-dragt med *indbyggede* muskler, så han var jo dårlig til at kende;)
Han har lånt den af en ven i børnehaven, og han er vild med den...
så det er nok fastelavnsønsket i år.

Laurits er ikke den eneste der er træt.

Jeg har lavet en forkert bevægelse med min ryg,
så jeg har nogle heftige smerter.
Jeg har ferie i næste uge, så jeg skal bare have de sidste
arbejdsdage til at gå.
Det trætter at skulle passe på, hvordan man går, står og ligger.

Nå, ikke mere ynk...ferien i næste uge er en arbejdsferie,
så ryggen skal bare være klar igen.

På med vanten...

*Hvis du følger
alle reglerne,
går du glip
af alt det sjove*



1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja ja det er godt med dig...nu skal du ikke være for smart...din ryg skal holde i mange år endnu....BASTA...mor har talt...knus herfra