søndag den 26. april 2009

Det er så yndigt at følges ad...

Christine er blevet gift.

Min veninde gennem ca. 30 år, har fundet
manden i sit liv, og i går blev de viet.

Jeg var så heldig at Christine havde brug
for hjælp til at få den smukke kjole på,
så jeg tog til Ringsted fredag og overnattede.

Efter at Rune var kørt over til sine forældre,
sad Christine og jeg og sludrede.
Jeg ser lidt vores snak som en *status* over,
hvor vi er i vores liv.

Christine har prøvet rigtig mange ting i sit liv,
gode som dårlige...men de sidste mange år,
har været rigtig hårde ved Christine.
Hvis der er nogen der har fortjent at finde
tryghed og lykke, så er det hende.

Jeg er ikke i tvivl om at Rune, kan give
Christine begge dele.
Han er en rar og dejlig mand, som
elsker hende meget højt.

Det var en rigtig dejlig bryllupsdag.
Christine og Rune strålede om kap
med solen, og de slap ikke hinanden
af syne ret længe af gangen;)

De holdt begge en smuk tale til hinanden,
som efterlod en tåre i øjenkrogen.

Klokken var 03.00, før jeg lå i min
seng, og det havde været en
skøn dag, som jeg vil gemme i
mit hjerte altid.

To pragtfulde mennesker
har fundet hinanden...

*Gå ikke efter udseendet,
det kan narre.
Gå ikke efter rigdom,
selv den forsvinder.
Gå efter nogen der kan
få dig til at smile,
fordi der skal kun
et smil til at
få en sort dag til at se lys ud.
Find den der får
dit hjerte til at smile*





1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja det var et dejligt bryllup ....og hvor er du god til at tage foto af de nære ting, skat.knus fra mor