tirsdag den 14. april 2009

Legekammerater...

*Juhuu, vi bli'r hentet!!*

Sådan et dejligt råb blev jeg mødt med,
da jeg trådte ind i børnehaven i eftermiddags.
Laurits skulle have Halfdan med hjem,
og det havde de begge glædet sig til.

Halfdan er en skøn unge,
og han er lige så lys, som Laurits er mørk:)
De leger rigtig godt sammen, og det er
skønt at se.

Eftermiddagen er gået så stærkt.
Der har været gang i gameboy, computeren,
og de fede små biler, som Laurits lige har fået
af Rasmus og Emil...de stod i en stor pose
og ventede på ham da han kom hjem, og
det er bare sejt, at arve fra de store drenge:)

På et tidspunkt ville drengene gerne ned
på legepladsen.
Laurits er begyndt selv at rende ned,
men Halfdan turde ikke være der uden mig,
så jeg snuppede min gode bog, og så gik vi ned.

Det var skønt at sidde på bænken,
og hører drengenes glade råb og grin:)
Dorthe kom ned med to kopper kaffe, og vi fik
en tøsesludder...skønt!

Der var bestilt risengrød til aften,
så det må jeg jo efterkomme;)

Halfdans mor kom, og vi hyggede lidt,
inden de skulle hjem.

Klokken er 19.30, og Laurits faldt i søvn
ved siden af mig for 20 minutter siden.
Jeg elsker at løfte ham op, og mærke at han
putter sig ind til mig, selvom han sover dybt.
Jeg lægger ham i sengen,
kysser ham og fortæller at jeg elsker ham.

Det er bare så dejligt at have ham hos mig igen.

Frisk luft = træt dreng...


1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja hvad kan man så forlange mere,hvor er Laurits heldig at ha`så skøn en mor,og hvor er Halfdan heldig at ha`en ven som "lillefisen",
store kærlige knus fra morfar og mormor