søndag den 24. maj 2009

Tanker...

Hvad tænker du på min dreng...
Hvilke tanker suser rundt i dit lille hoved?

Du snakker meget om skolen for øjeblikket,
og du øver dig i at skrive tallene
...bogstaverne har du rimelig godt styr på:)

Du taler også en del om ting du ved eksisterer,
og om det du er lidt i tvivl om...spøgelser og trolde.
Findes de, eller er der en naturlig forklaring på
gardinet der rør på sig, eller lyden på den anden side
af vinduet?

Der kommer de bedste *guldkorn* fra dig
for øjeblikket:)
Skønne ord, som er sat sammen, så man nogle gange
må skjule smilet bag et host, og andre gange griner
vi sammen, så maverne gør ondt;)

Du er i en rivende udvikling lige nu, og jeg gør
mit allerbedste for at følge trop...nogle gange
stopper jeg op, og sætter mig ned, og kigger på dig.

Hvor skal du hen i den fart?

Jeg ved det godt...
Du tager store bider af livet, og du er vild med smagen.
Tro på det min skat,

du er på det rette spor...

*Mine to vigtigste mål
som forældre
er at hjælpe mit barn
til at opnå
selvværd og
selvdisciplin*



3 kommentarer:

Annette sagde ...

Way 2 go

Anonym sagde ...

Jeg elsker dine indlæg søde Jette!
Knus Trine

Anonym sagde ...

ja der tænkes tanker i den lille hjerne.....men hvor er han skøn ....knus fra morfar og mormor