torsdag den 4. juni 2009

Pause...

Godt med en pause en gang i mellem...

En pause fra fire skoenne beboere der
snakker og hygger hele dagen.

En pause fra fire endnu skoennere
*gogger* som jeg hygger mig helt utrolig
med.
Vi griner og pjatter dagen lang, men vi er
ogsaa alvorlige sammen, og for talt
en masse ting igennem.

En pause til at savne min dejlige dreng.
Uhh, hvor jeg glaeder mig til at kysse paa
ham snart.

En pause til at huske at livet skal leves
mens man toer det...og goer det:)

Solen venter paa mig...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

rigtig godt med en pause skat,....og så er det så dejligt at komme hjem igen....og vi glæder os til at se dig.
knus fra far og mor

Annette sagde ...

så må du gerne komme hjem igen :-) Vi savner dig.....

Anonym sagde ...

dejligt at høre at du har det godt og at du har tid i dine pauser til at skrive på din blog... glæder os til at høre om din tur når du kommer hjem.
Vi savner dig allesammen.
Knus fra Jan og Marianne