søndag den 26. oktober 2008

Arbejdet kalder...

Min sidste feriedag.

Jeg har brugt det meste af weekenden på at skrive min rejsedagbog ren, så mor, Susanne og Karen kan få et eksemplar...og den er til fri hyggelæsning,
hvis nogen er interesseret;)
Jeg ville ikke have undværet denne uges ferie.
Jeg har fået ferieminder på plads i mit hovedet,
og min krop er også *indstillet* på Danmark igen;)
Det ville ikke have været det samme, hvis jeg skulle have været
Bredegaard i tirsdags, sådan en tur skal synkes og bearbejdes.
Men nu er jeg klar, og som altid glæder jeg mig til at se mine
beboere og mine kollegaer igen.

I formiddags var Laurits og jeg i mødregruppe.
Det var hyggeligt, men vi var drivvåde efter en cykeltur
i silende regnvejr. Hold da op hvor vi frøs!
Da vi kom hjem hjem fik vi tørt tøj på, og Laurits fandt
MGP cd'en frem, som han skrålede med på, mens han
spillede computer...hyggeligt:)

I morgen har jeg været så heldig, at få mulighed for at komme
til foredrag med BS Christiansen, sammen med Heidi og Henrik.
Det glæder jeg mig meget til.

Nu er det ved at være tid til *Sommer*, og så er det på hovedet i seng.

Hverdagen kalder...





1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ude er godt . . . men hjemme er bedst - er der nogle der siger.

Glæder mig til at få lov til at læse i din *nye bog* og se nogle billeder.

Go' arbejdslyst, jeg er sikker på at der er nogle der bliver glade, når de *ser* dig igen.

Knus fra Sviger