torsdag den 12. februar 2009

37 *prikker*

Laurits har skoldkopper...

Allan ringede i går, og fortalte at det nu var Laurits' tur:)
Han er gudskelov ikke syg af det,
men det klør som bare pokker ):

Da man jo ikke må komme i børnehave
før der er skorpe på *prikkerne*,
så har Laurits været hos farmor i dag.
Her til aften kom drengene så op til mig,
og spiste aftensmad.
Laurits bliver og sover her, for jeg har fri i morgen.
Så henter Allan ham efter arbejde,
og sådan hjælper vi hinanden.

Laurits er helt med på, at han lige skal være hos mig
en nat, og det synes jeg er super lækkert.
Det må betyde at vi voksne takler situationen
på en god måde, overfor vores søn:)

Der er nu nogle fordele ved at være syg:
*Moar, må jeg sove inde hos dig i nat,
for jeg har jo skoldkopper?*

Selvfølgelig må han det... ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja selvfølgelig må han da det...der må da være nogle fordele ved at ha`37 små kløende prikker...øv øv....men godt at han ikke er "syg" af dem....knus og god bedring fra morfar og mormor

Anonym sagde ...

Og sådan nogle *underkopper* yngler helt vildt - da han gik hjem var der kommet en del *overkopper* til - så det var godt at vi havde Aloe Vera i huset.

Knus fra Farmor - som har prøvet at ha' både over- og underkopper som barn :-))))

Annette sagde ...

Så er det da overstået, de skoldkopper, og man slipper for at frygte det lige før en flyvetur...