søndag den 22. februar 2009

Søndag...

Der er to slags søndage...

En søndag jeg ser meget frem til,
og en søndag, der betyder en uge alene.

I starten var det kun den ene søndag jeg var glad for.
At skulle være sammen med Laurits igen,
er det bedste på hele ugen.
Men jeg kan mærke at den anden søndag ikke længere
skræmmer mig.

Jeg får sagt ordentlig farvel til Laurits,
med knus og kys til hele ugen:) og jeg kan se at han er glad
for at være hos far igen...en dejlig følelse.

Når jeg kommer hjem, er jeg rastløs.
Mit hjerte skal lige finde ud af omstillingen.
Jeg skal ikke sætte mig og lade tankerne flyve.

Jeg har fundet en god rytme...jeg gør rent:)

Dem der kender mig, ved at det aldrig har været
min stærke side, men jeg kan nu afslører at det er jeg
blevet super god til;)

I dag fik badeværelset en ordentlig tur, derefter
blev lejligheden støvsuget.
Jeg fik sat den første af 4 tøjvask over, og div. spejle og
glaslåger er blevet pudset.
Før jeg gør klar til en let aftensmad,
satte jeg mig lige og syede stropper i de håndklæder
og viskestykker der har manglet i et stykke tid:)

Det giver mig en ro at vide, tingene er gjort.
Så kan jeg slappe af med god samvittighed.

Når jeg har Laurits hos mig, fylder rengøringen
ikke så meget...her skal tiden bruges anderledes.
Det gode er nemlig, at jeg nu er kommet i bund med det hele
så derfor er det lige før at rengøringen går som en leg
...men også kun lige før...jeg kommer aldrig til at elske det;)

Nu kan jeg dufte aftensmaden, så nu er det tid at slappe af.

Glæder mig til søndag...


Ingen kommentarer: