torsdag den 19. februar 2009

Heftig uge...

Hvor er det dejligt at det er torsdag...
Så er der nemlig ikke så længe til weekenden;)

Det har været en lidt heftig uge.
Laurits og jeg var hjemme mandag og tirsdag.
Tirsdag eftermiddag gik turen til Græsted, hvor Laurits
skulle hygge med tanten.
Idag har Allan hentet ham, og så går turen til håndbold.
Resten af vores uge er også besat,
så Laurits og jeg har nok at se til;)

Jeg har altid godt kunne lide, at have noget at tage mig til,
men nogle gange kan der også komme for mange aftaler
i kalenderen.
Jeg tror at jeg skal øve mig i, at prioritere.

Sneen daler stadig, og det sætter en naturlig dæmper
på tempoet.
Jeg elsker det lys der opstår i snevejr, og lyden af knitrende
sne under støvlerne.

Efter risengrøden i aften, kravler Laurits og jeg
ned under *nettominken*, og hygger til lidt tegnefilm.

Jeg glæder mig til at kramme ham igen...

Ingen kommentarer: