lørdag den 28. februar 2009

Man bruger 26 forskellige muskler til at smile...

...og 60 til at skrupgrine:)

I går kom mor og far over en tur, da jeg kom hjem fra arbejde.
Mor skulle hjælpe mig med at samle en reol til Laurits' legeværelse.
Reolen fik jeg samlet før de kom...kan selv, vil selv;)

Solen stod og strålede ind på altanen,
så vi satte os derud og drak kaffe.
Uhh, så kommer foråret lidt tættere på.
Vi nød det i fulde drag:)

Vi spiste sammen, og hyggede os rigtig meget.
Vi vendte verdenssituationen, og vi grinede
tårene trillede:)

Det er lang tid siden, at jeg har været rigtig glad,
men det vender lige så stille kan jeg mærke.
Små ting i hverdagen, giver mig nu en varm
fornemmelse i min mave, og jeg er omgivet
af utrolig dejlige mennesker, både privat og
på Bredegaard.
Hvad skulle jeg gøre uden jer:)

Foråret kommer, jeg kan mærke det...




2 kommentarer:

Annette sagde ...

Fedt :-)

Pia Ege sagde ...

Hej søde
bare et lille kram fra mig til dig, tænker ofte på dig ;)
Pas godt på dig selv
Kram Pia
Ps. nu blev jeg osse blogger, ellers kunne jeg jo ikke sende dig en hilsen