lørdag den 22. marts 2008

Av...øv

Jeg er syg.

Jeg hader at være syg, det er simpelthen spild af min tid.
Følelsen af, at fryse så meget, at det yderste af mine fingre sover, det ene øjeblik, for så at svede så meget at jeg kan vride mine underbukser, det næste øjeblik.

Vi var en tur hos vagtlægen i formiddags, og mine mandler er på størrelse med et par middelstore vandmeloner...streptokokker.
Pencilin i 6 dage,
men det er bedste er nu, at de smerter der følger med, forsvinder, og så kan jeg sove om natten igen.

Øv, jeg hader at være syg... :(

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nårh, lille pus.
Kan du så se at blive frisk igen, vi vil se dig i morgen :-)

Anonym sagde ...

Tak for en god tur i bilka i onsdags..... jeg har også ligget syg torsdag..... og kom først på benene søndag.... så ja av det gør ondt at være syg men så har jeg været glad for ikke at have haft børn hjemme..... og manner jeg har set mange film på de 2 dage jeg har ligget på langs....
Stort knus til dig ;-)