søndag den 2. marts 2008

Weekend...

Efter en temmelig hård uge på arbejdet, så jeg frem til en hyggelig weekend.

Fredag rendte jeg rundt på arbejdet og frøs hele tiden. jeg var træt træt...
Da jeg kom hjem puttede jeg mig under *netto-minken*, men det hjalp ikke. så jeg gik i seng, iført T-shirt, to par strømper, gamacher og to dyner!

Mødregruppen skulle ha´været på besøg lørdag formiddag, men den måtte jeg desværre aflyse.
Det meste af lørdagen gik med at ligge på sofaen. Laurits nåede aldrig ud af nattøjet...det nød han nu...;)
Mor og far kom lørdag aften, og det var dejligt.

Søndag skulle Laurits til håndboldkamp i Humlebæk.
Allan havde andre planer, så bedstefar var så sød at tage med os. Det var en god formiddag. Laurits' hold vandt den første kamp 4-1...Laurits scorede 2 af målene:), men tabte den sidste.

Vi kørte hjem og hyggede.

Telefonen ringede og en gammel bekendt havde brug for hjælp.
Hende nabo havde et slemt hold i nakken, så jeg måtte finde *masagefingrene* frem, og af sted igen.
Det blev nu en rar eftermiddag alligevel, og efter en dejlig aftensmad på Søndermarken, faldt Laurits og jeg til ro på sofaen...én af os fandt dog mere ro end den anden...18.55 sov Laurits sødt i mors arme, og jeg kunne bærer ham i seng.

Jeg nåede at få det godt igen, og det er heldigt, for i morgen skal jeg for første gang byde en ny kollega velkommen i hus A, og vise hende til rette, med alt hvad det indbefatter.

Hvem der bare havde en friweekend at se frem til...

*Lad være med at tænke for
alle andre.
Deres hjerner skrumper af det-
og måske eksploderer din.*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja skat det var en rigtig hyggelig weekend ( og skønne misser)....men husk at tænke på dig selv også...det kunne være at Jette også havde brug for "åndelig" massage....husk dig selv.
knus fra mor

i øjeblikkets perspektiv
er øjeblikket som et liv.
Piet Hein