søndag den 16. marts 2008

Åndeverden...

Igår var mor og jeg en tur i Lyngby Kulturhus for at opleve Marion Damper Jeans.

For dem der ikke kender hende, kan jeg fortælle at hun er en af de førende mennesker inden for spiritisme.
Hun kan kommunikerer med afdøde personer, og bringe beskeder videre.

Hokus pokus vil mange nok sige, og det skal I have lov til...men når man har oplevet hende, og hørt hvad hun viderebringer, så får man et helt andet syn på sagen.
Mor og jeg har været heldige, og set hende to gange, og hun er suveræn!
Vi sad i knap 2 timer og hørte hende fortælle om åndeverdenen, og hun viderebragte beskeder til ca. 5-7 personer i salen.

Det var en super hyggelig aften, som blev krydret med lidt *opdagelsestur*...
Både mor og jeg kan fare vild i en tændstikæske, og da vi yderst sjældent kommer i Lyngby, ja så måtte det jo gå galt ;)
Men åbner man munden og spørg om hjælp, så kommer den jo ofte, og vi fandt kulturhuset.
"Der må hænge nogle store bannere med *SUNDHEDSMESSE*, så dem går vi efter", sagde jeg til mor

...og vi ledte og vi ledte...

Til sidst, efter stor søgen, fandt vi to str.A4 plakater hvor der stod *sundhedsmesse*

Nå, det vigtigste var at foredraget var super spændende.
Bagefter spiste vi dejlig kinesisk mad, på en lækker restaurant.

Så gik turen hjemad...altså efter vi havde rundet Lyngby lokalbane...som vi jo ikke skulle med...og bagefter fandt den rigtige station ;)

Jo, jo...man kan jo ikke være god til alting vel... ;)

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Det lyder godt, jeg har ikke rundet Lyngby Lokalbane endnu, men taget fejl, når jeg har kigget på kortet og har fovekslet stationerne, så kommer man i den gale retning....

irene lykke simonsen sagde ...

JEG HAR SELV OPLEVET KONTAKT MED ÅNDER. MØDTE MIN MORMOR ENGANG. DET PASSER .HILSEN IRENE.