mandag den 4. februar 2008

Powershopping...

Dagen idag har været en egoistdag.

Jeg afleverede Laurits i børnehaven, og så tog jeg på powershoppetur i Helsingør.

I mandags, da jeg gik og ventede på ambulancen, var min vigtigste opgave, udover at været krummet sammen pga. smerterne, at finde et par underbukser der ikke var slidte ;)
...man kan jo ikke møde op på hospitalet i gammelt undertøj vel...

Det medførte at jeg fortalte Allan, nu var tiden inde til at smide det gamle ud og prøve med noget nyt.
Så jeg har tømt Føtex for fornuftige underbenklæder i div. farver...læs sort og hvid...

Da jeg nu var i storbyen, kunne jeg jo lige kigge på en praktisk taske, og det betød at jeg også kom hjem med sådan én.

Jeg er jo også altid på udkig efter div. dvdfilm, som jeg kan udskifte vores vhs bånd med, og ja...jeg havde fire film med hjem...tak TP-musik, for at være så billig ;)

Det var skønt at gå rundt helt alene, og bare nyde, at jeg kunne stoppe op lige hvor jeg ville, og se på lige hvad jeg ville...

En rigtig dejlig dag... :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

skønt med en sådan dag.....men måske lidt dyrt...godt det var i Føtex ...og rigtig godt at du nød det skat det var godt for dig ( og vi fik jo også lidt ud af det )
KNUS FRA MOR

Annette sagde ...

jeg vil med.....