mandag den 1. december 2008

Julemåneden er igang...

December er over os.

Jeg har altid elsket julemåneden.
Jeg sætter en af julecd'erne på, og så skal der ellers pyntes op.
Adventskransen skal gøres klar, og julekortene skal indkøbes.

...det er sådan det plejer at være...men i år ser det anderledes ud.
I aften får jeg lige sat adventskransen op, og i morgen
finder jeg lidt pynt frem, så her ser ud somom
det er ved at være jul.
Det foregår ikke helt med samme begejstring som sidste år,
men Laurits skal mærke at julen er nær.

Når moderen ikke kan skabe julestemning,
så er det godt vi har mormor og morfar.
I lørdags kom de med Laurits' pakkekalender.
Der blev helt stille, mens Laurits kigge på de mange pakker...
uha, det var stort:)

I dag har han så ventet med længsel på at aftensmaden
var overstået, så han kunne pakke den første gave ud...
et smart byggesæt med rigtige skruer, plader og værktøj.
Det var lige noget for både sønnen og faderen!

Julen nærmer sig...


1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja ja..min skat julen kommer jo alligevel..og det skal nok gå altsammen....på med julehumøret og tænk fremad.
knus fra mor

P.S. det ser hyggeligt ud med det samlesæt