søndag den 14. september 2008

40 år og færdig...?

...Bestemt ikke! ;)

I går var jeg var til fødselsdag hos en gut, der klart viser at man ikke nødvendigvis er *færdig* som 40 årig;)

2 gange Jesper havde slået sig sammen, og holdt en hyggelig fest i Helsingør.
Heidi og jeg fulgtes med Annettes søster og mor i bussen til Helsingør.
Det er efterhånden nogle år siden Heidi har kørt i bus, og det fik vi en del sjov ud af:)

Der var lavet skøn mad til os, som vi nød, og bagefter stod den på kulørte drinks...
tak Jesper, det er længe siden jeg har smagt en *Filur*;)
Der var en rigtig hyggelig stemning hele aftenen.
En enkelt valgte at snuppe sig en lur, de mest pudsige steder...ham holdt vi lidt øje med...mere hvis han faldt ned af barstolen;)

Da klokken nærmede sig 1, snuppede vi en taxa hjem.
Sådan endte de fire tøser der fulgtes til fest, med at følges hjem igen.

Der var stille i lejligheden, og den stilhed elsker jeg.
Jeg kan lige få ordnet det sidste af verdensituationen, inden jeg finder min seng.

En rigtig hyggelig aften...


1 kommentar:

Annette sagde ...

Tak fodi du kom og var med til at fejre de unge gutter.... :-) pragtfuld aften/nat

p.s. det var ikke mig der sov.....