fredag den 5. september 2008

Hård arbejdsdag...

...Kan jeg på ingen måde prale af idag:)

Med to beboere i Norge, og kun én beboer med hjemmedag, ja så var der dømt hygge;)
Min kollega og jeg snuppede en bil og kørte til Hillerød,
med beboeren under armen.

I hus A er vi temmelig gode til at tage billeder,
hvis vi skal sige det selv.
Men hvorfor skal gode billeder ligge inde i computeren, når der er masser af plads på væggene?
Jeg har printet 22 fotos ud, som nu skal vise
vores gæster i hus A, at her er liv og glade dage og en masse livskvalitet!

Jeg havde lovet min beboer at vi smuttede ind og sagde hej til mor i boghandleren.
I hus A bliver der fulgt godt med i vores familieliv, og de har styr på børn, forældre og bedsteforældre;)

Vi stødte dog i første omgang på min mormor.
Det var lige noget der passede selskabet...hold da op hvor er det hyggeligt!
Ind og sige hej til mor, og der bliver bagefter spurgt ind til, om vi mon møder flere af mine familiemedlemmer...det mener jeg nu ikke der er chance for.
Men man skal jo aldrig sige aldrig...da vi passerer en café, sidder mormor der sammen med morfar!
Hen og hilse på, og et kæmpe smil breder sig på beboerens ansigt...
*Nu har jeg snart mødt hele din familie Jette!*,
og det kan jeg jo kun give ham ret i:)

Det planlagte skoindkøb skal overstås og vi skal også nå at kigge på rammer, inden turen igen går mod Bredegaard.

Formiddagen ender med en dejlig frokost hjemme i hus A.

...skal det lige nævnes med småt, at jeg fandt en badedragt, som jeg da må ha' med til Indien...det positive er, at den er to numre mindre en den gamle jeg har:)...skønt!

Endnu en dejlig dag på arbejdet er slut...

*Ikke alt, der kan tælles,
tæller,
og ikke alt, der tæller,
kan tælles*




2 kommentarer:

Annette sagde ...

godt gået :-)

Anonym sagde ...

ja det er godt med lidt familie...ha..ha...og det var dejligt at se hvor godt I har det med hinanden på Bredegård.
knus fra mor