søndag den 7. september 2008

Åhh, jeg må ha'...medicin, medicin medicin med det samme...

I morgen går det løs...jeg skal på et længe ventet medicinkursus.

Jeg har snart været på Bredegaard i 2 år, men først nu har
det været muligt at komme afsted.
Jeg synes selv at jeg har temmelig meget styr
på mine beboers medicin,
men det skal blive dejligt at komme afsted, og lærer noget mere om emnet.

I morgen tidlig kl.06.29 går turen med bus til Lyngby, og herfra videre til Herlev.
Vi slutter kl.15.15, og så er det bare med at komme til Græsted og hente Laurits, som lige får en fridag hos tante Heidi...dejligt:)

Tre dage på skolebænken...

*Sammenlign ikke dig selv
med andre.
Anerkend dine egne
stærke sider*


1 kommentar:

Anonym sagde ...

godt gået skat......du er er en stjerne Bredegård skal være glad for dig....( og det er de )
KNUS FRA sØNDERMARKEN