torsdag den 11. september 2008

Fridag...

Jeg har holdt fri i dag, sammen med Laurits.

Efter 3 super spændende dage med medicinundervisning,
så er man altså lidt brugt.
Til dagligt sidder jeg ikke så meget ned, og jeg taler meget;),
så efter et par dage hvor jeg har lyttet og skrevet ned, er jeg kommet lidt tidligere i seng de seneste aftner.

Laurits og jeg har hygget os.

Vi kørte i centret, fik handlet og hentet min
tyfusvaccine på apoteket.
Jeg var lidt spændt på hvor meget jeg skulle af med, men blev dejlig overrasket...160,25 kr., så det er jo lige til at overkomme:)

Vi kørte over til mor og far, hvor vi spiste frokost og fik sludret.

I morgen kan mor og jeg glæde os over at der kun er en måned til vi snupper et fly til Indien.
Det kommer rigtig tæt på nu, og vi er begyndt at tænke praktisk...nogen vil mene at det er lidt tidligt, men sådan er mor og jeg bygget...det er godt at have styr på tingene;)

På mandag skal jeg til lægen og have mine vacciner. Tyfus, leverbetændelse og en recept på malariapiller.

En arbejdsdag mere, og så er der weekend med fest lørdag og hygge søndag:)

Dejligt at se frem til...

*Når man får tilbudt
det helt store eventyr,
siger man ikke nej*



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

uha...ja det er MEGET tæt på nu...og det helt store eventyr venter på os to Jette,og to mere....og der er en`til der venter...."min" elefant" det bliver så STORT. uh..ha.....
knus fra "debutanten"

Annette sagde ...

Jeg savner jer allerede....