tirsdag den 23. september 2008

Øv...

Jeg er syg.
Jeg troede at jeg kunne undgå at komme med på holdet
af influenzaramte på Bredegaard, men nej, så let slap jeg ikke:(

Det startede da vi kom hjem fra Rømø.
Jeg var tung i hovedet, men gav den lange køretur skylden.

Jeg havde aftenvagt igår, og jeg vidste at beboerne skulle
lave turnusplan, så jeg snuppede et par piller, og så afsted.
Det gik ikke, så i samråd med mine beboere, blev vi enige om at lave tidlig aftensmad, og ordne turnusplanen mens vi spiste.
Så nåede jeg toget hjem kl.20.09 i stedet for 22.40...
der er en væsenlig forskel når man er skidt.

Laurits var et stort spørgsmålstegn da jeg troppede op midt i
*hvem vil være milionær*...men så er han jo fuld af omsorg.
Jeg fik det tæppet ham puttede med, og jeg måtte altså godt låne Valde (ynglingsbamsen)...dejlige unge:)

Tilgengæld kunne jeg love ham, at han ikke behøvede at komme tidligt i børnehaven...og så var han glad.

Jeg har ligget i sengen det meste af dagen.
Jeg havde stadig feber i formiddags, men her til aften er den væk.
Jeg har ondt i hele kroppen, og mit hoved føles så stort som
et middelsvært græskar...øv.

Et eller andet sted er jeg glad for at det kommer nu.
I næste uge skal jeg på beboerferie i 4 dage,
og så er der kun en uge til at turen går mod Indien...
så bare få det overstået nu, så jeg er klar.

Så er der alle *småopgaverne*...
der skal doseres medicin til 4 uger,
og jeg har op til flere referater der skal renskrives.

Jeg bliver hjemme i morgen også, og så må det være fint med det.
Jeg har ikke tid til at være syg.

Av mit hoved...

*Håbet
ser det usynlige,
føler det uhåndgribelige,
og opnår det umulige*


1 kommentar:

Anonym sagde ...

øv øv øv godt det er nu skat ...og tag`dig nu tid til at komme oven på igen.god bedring
knus fra mor og far