mandag den 15. september 2008

Prik...

Det var det...et prik, og jeg er klar til Indien...

Jeg var sikker på at jeg skulle stikkes to gange;), for jeg havde jo hentet min tyfusvaccine på apoteket den anden dag.
En lille æske, som jeg var sikker på indeholdt en ampul...men som viser sig at indeholde tre piller, som skal tages med en dags mellemrum!

Det synes Lars, min læge, nu var meget charmerende...at jeg troligt havde puttet dem i tasken, og kørt mig selv en lille smule op over at skulle stikkes;)
Det si'r jo også lidt om, hvor meget jeg har læst på æsken c",)

Så alt i alt kom jeg afsted med et prik og en recept på malariapiller.

Lars mener iøvrigt at det vil være mest sikkert at jeg medbringer min egen livlæge...han melder sig frivilligt;)
Jeg fortalte ham, at jeg ikke er sikker på, at han vil synes om at vade rundt med 4 kvinder i 9 dage, som snakker en ko ud af en kløvermark:)
...han så det ikke som et problem;)

Under en måned til afrejse...

*Jeg tror, at lige meget
hvorhen din rejse fører dig,
venter nye guder på dig dér,
med guddommelig tålmodighed
- og latter*


1 kommentar:

Anonym sagde ...

yes...jeg har hentet mine 3 små piller idag...og har taget den første.....uh.ha 26 dage....
knus fra mor