søndag den 28. september 2008

En hurtig uge...

I morgen er det tid til endnu en beboerferie.

Vi skal fire dage til Hundested Kro, og jeg tror bare
at der skal slappes af.
Der er planlagt småture, men det er lidt
ældre beboere der skal med,
så tempoet er anderledes end når hus A er afsted:)

Med 14 dage tilbage til min store rejse,
er det altså rart at have noget at se til.
Denne uge forsvinder hurtigt, og så er der kun én uge tilbage...men hvem tæller;)

Laurits har lovet mig at han nok skal prutte i min seng,
mens jeg er væk...
Og han holder for det meste hvad han lover;)

Hundested, here we come...


1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja ja skat det bliver da lige fra Hundested til Delhi men hvem siger at der ikke er hyggeligt i Hundested...der er bare ikke så mange elefanter...ha...ha.
knus fra mor