fredag den 11. april 2008

Den må ses...

Jeg har set den skønneste film i aften!

*Ps...I love you* er en varm og hjertelig film som er værd at se.
Den havde premiere her til aften, og jeg tror at vi talte 2 mænd i salen, resten var piger.
Filmen var både sjov og alvorlig, men det hele var jævn fordelt, så mellem tårene var der også plads til grinene.

Jeg nød filmen med to af mine tøsepiger...

Kære tøsepiger.
Tak for en super hyggelig aften.
Jeg er ikke sikker på at jeg fortæller jer det tit nok...
I betyder begge SÅ meget for mig, og jeg er glad og stolt over at have to så skønne kvinder som veninder.
Vid at I er elsket for dem I er, og at jeg ikke
ville bytte for al guld i verden.

Lige nu har jeg åbnet et smirnoff ice, sat god musik på anlægget, og nyder *stilheden*

Skønt at være græsenke...

1 kommentar:

Annette sagde ...

Tak for initiativet Jette, det var en skøn aften.

...og husk vi er der altid :-)

Annette