onsdag den 16. april 2008

Flip...

Dem der kender mig godt, ved at jeg ikke altid ridder samme dag som jeg sadler ;)

Jeg har i de sidste mange dage tænkt, at nu er det tid at gøre altanen sommerklar. Det betyder at Allans tørrestativ med håndboldtøj skal ind på kontoret igen.
Der er bare det lille bitte problem, at jeg over vinteren har fyldt hjørnet på kontoret med alt mulig skidt.
Jeg lover mig selv, hvert år, at nu skal der altså styr på det...og hvert forår står jeg så her igen.

Nå, god musik på anlægget og så var jeg i gang.

Midt i oprydningen kommer far og søn hjem.
Mit dejlige barn har plukket små *græsplæneblomster* til mig...uhmm skønt!


1½ time efter er altanen blevet til min ynglings-oase igen, og jeg glæder mig til mange timer derude over sommeren.
Jeg fik styr på kontoret, og samtidig fik jeg også ordnet mit *kreative skab*, så nu får jeg ikke ting og sager i hovedet, når jeg forsigtig åbner det ;)

Jeg kan mærke at de lyse timer hjælper mig og min energi, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at cykelturen hjem fra Fredensborg også hjælper mig.
35 minutter med dejlig musik i ørene, og en smuk udsigt...

Det bliver ikke meget bedre.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at hygge sammen med dig på altanen

Tanten

Anonym sagde ...

hold da helt op fru Jeppesen nu er foråret kommet til rugmarken.....vi glæder os til at hygge med.
knus fra mor

Annette sagde ...

Hold da op, kan du ikke lige komme forbi søndermarken også....