onsdag den 30. april 2008

Højt at flyve, dybt at falde...

I går, skete det, jeg håbede på aldrig ville ske...

Sif faldt ud over altankanten!

Jeg sad og så tv, da jeg pludselig hørte en mystisk lyd.
Jeg vidste med det samme, hvad der var sket. Hold da op, hvor er der pludselig langt fra sofaen og ud til altankanten.
Frida sad og kiggede ned på græsset da jeg kom derud. Jeg turde dårlig kigge ud over kanten...hvilke syn ville møde mig?

Sif sad nede på græsset, og så kan det nok være at jeg fik travlt!
Jeg er aldrig kommet så hurtigt ned fra 2. sal...ud på græsplænen...der sad hun stadig.

Jeg gik roligt over mod hende, men lige da jeg nåede frem, smuttede hun ca.2-3 meter væk fra mig.
Jeg satte mig i græsset, og efter 1 minut kunne jeg gå over og tage hende op.
Hun miavede meget, men det gør hun altid når vi tager hende op, så jeg vidste stadig ikke om hun var ok.

Da vi kom op, ringede jeg med det samme til min svigermor, som jo er ekspert i katte. Sif havde lagt sig i sofaen, og hun fandt sig i at jeg rørte hende overalt.
Benene har alle hele, maven var blød som den plejede og kæben var også fin.
Sif spandt mens jeg undersøgte hende, men var tydeligt skræmt.

Hun har fået en KÆMPE forskrækkelse!!...og det fik jeg i hvert fald også...puha.
Jeg har ikke sovet så meget i nat, for jeg har lyttet efter, om Sif var ok.
Ved 01.30 tiden kom hun op i sengen til mig og skulle ha' en ordenlig nussetur, og i morges legede hun med bold, og rendte efter Frida.

Det var en grim oplevelse, som jeg tror vi er kommet godt igennem...og selvom vi altid har været enige om at vi ikke ville sætte net op,
så smutter jeg nok ud forbi *Maxi-zoo* en af dagene, og finder et alligevel.

Sif, nu har du kun 8 liv tilbage...pas på dem :)


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

sikke da en flyvetur......

Knus Heidi

Anonym sagde ...

åh....gudskelov godt hun har 8 liv tilbage og godt at I køber det net puha......hvordan har du det idag ovenpå den forskrækkelse?
knus fra mor

Annette sagde ...

Farmors Luna tog også turen den anden dag, dog kun fra 1. sal....