tirsdag den 15. april 2008

Foråret er på vej...

Jeg kan mærke det i mine tæer...foråret er på vej.
Lyset får mere magt, og temperaturen er stille og roligt på vej opad.

Ved et tilfælde var jeg lige ved børnehaven, da Allan og Laurits kom ud i eftermiddags.
Det var en glad klovn der mødte mig. Laurits øver cirkus i børnehaven, og de skal optræde for os på torsdag.

Da vi kom hjem satte jeg mig på bænken med min bog, mens Laurits fandt cyklen og drønede rundt...wwrraauuu, det gik stærkt, men det skal det jo også, når man er
*Nikki Petersen* ;)

Mens vi spiste ringede tanten.

Laurits og tanten har et helt specielt forhold for øjeblikket.

Tanten truer med at kysse ham, og Laurits siger: *Nej, dine læber er alt for røde!!*
Til aften var det dog vigtigt for ham, at sludre lidt med i telefon med sin tante.
De ordnede lige verdenssituationen.

Pludseligt var det tydeligt for moderen at det var tid at få nattøj på...og det var heldigt, for ca.10 minutter efter kom Laurits til at falde i søvn, midt i gameboyspillet (:

Det er hårdt at stå tidligt op, skippe sin *frokost-morfar*, være ude og lege i det skønne vejr, og så fylde sin mave med mad.

Klokken er 19.20 og han har sovet en halv time, så jeg må hellere bære min lille skat ind i sin seng.

...nå ja, når lillemanden sover, så sover tøserne også ;)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

OK så er der dømt hygge.....hvor er de dejlige....også når de sover.ha..ha......men de har alle også et harmonisk hjem.
knus fra mormor

Anonym sagde ...

De er dejligt og at alle er gået i drømmeland. Det er da dejligt sådan at bare kunne drømme. De har det bare alle tre så dejligt hos Jer.
knus fra Marianne