fredag den 11. april 2008

Friweekend...?

Denne weekend har jeg set frem til længe...

Allan og Laurits er ved at være klar til at tage på håndboldtur, og de kommer først hjem på søndag.
De har trisset rundt og pakket træningstøj, håndboldsko og soveposer ned.
Det er Allans pigehold der skal spille, men Allan har længe talt om at han gerne vil have Laurits med...og Laurits glæder sig!
2 dage i håndboldtøj, og ingen mor der hele tiden ser alt...skønt!

Men drengene er ikke de eneste der glæder sig.
Jeg havde planlagt INGENTING, og jeg skulle bare dase...men inden man får set sig om, så er dagene alligevel blevet fyldt ud.

I aften tager jeg med to af tøsepigerne ud og spiser. Bagefter skal vi til premiere på filmen *Ps...I love you*. Jeg glæder mig meget :)

I morgen bliver jeg hentet at tanten og Majbrit, og så skal der powershoppes!

Når jeg kommer hjem fra indkøbsturen, så gør jeg klar til at min dejlige mor, min skønne reservemor og min kære veninde kommer.
Vi skal snakke Indientur, mens der spises en skøn rejesalat med lækkert tilbehør til, og vi skåler i en god rødvin.

Den kloge læser vil tænke:
*men hov, er der ikke 6 mdr. til de skal rejse?*...jo, det er der, men for to af dem der skal med, er alt jo nyt, og jeg tror at, især min dejlig mor, har brug for at vende forskellige ting igen.
En god aften kan ikke holdes for tit, så det er nok ikke sidste gang vi mødes før vi rejser ;)

Inden jeg får set mig om, så er det søndag, og jeg vil få to trætte gutter hjem, som har en masse at fortælle mig.

Friweekend..?

*Det vigtigste er ikke
hvor du starter,
men hvor du ender*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja..ja..ja og det kan ikke være et øjeblik for tidligt 6 mdr. er jo ingen ting...tænk om 6 mdr. så er vi på vej....skønt jeg tror aldrig jeg har glædet mig så meget til noget.
knus fra den der er mindst trænet i udlandsrejer :)