onsdag den 16. juli 2008

Godt nyt, eller...

Jeg har været på Frederiksund sygehus i morges.

Jeg havde fået tid til en CT scanning, som skulle vise, om jeg havde nyresten.
Det tog 10 minutter i den store maskine, og så var jeg ude igen.
Sygeplejersken fortalte at der ikke var noget at se.

Det er jo en besked, som jeg blev meget glad for at høre...
men jeg har stadig ondt i maven :(

Hvorfor bliver jeg ved med at have ondt i min mave?

Det føles nogen gange somom jeg har sidestik, bare i højre side.
Så trækker det hen over lænden.
Jeg har fået smertestillende piller af min læge, som jeg skal tage indtil søndag,
men hvad sker der efter det?
Jeg har prøvet at få fat i ham hele dagen, uden held, så jeg prøver igen i morgen.
Jeg er træt af at have ondt, og at være usikker.

Pokker havde den mave...

*Gid du må få
strålende dage -
dage, som vil kaste lys
over de mørke stunder
der findes indimellem*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jette

Godt der ikke var noget, men det er rigtig at det er mærkeligt at du stadig har ondt. Håber at det snart må blive bedre.
Knus Marianne