fredag den 18. juli 2008

Grus eller galde...

Jeg var en tur hos min læge i formiddags.

I går var der kommet svar på scanningen fra Frederiksund,
så den skulle vi lige snakke om.
Lars fortalte at der ingen nyresten var. Det havde jeg jo fået af vide,
og det var jeg glad for.
Scanningen viste også at jeg havde nogle forstørrede lymfer, det bekymrede mig.
Lars sagde at jeg ikke skulle være bange, det kunne meget vel være en mave/tarminfektion.

Han mener at der har siddet noget nyregrus, som har givet blod i urinen,
og at jeg selv har skyllet det ud...hyggelig læsning ikk' ;)
Han sagde også at man ikke kan udelukke at jeg stadig kan have vrøvl med galden, selvom den er opereret ud.
Det viser sig at omkring en tredjedel af dem der får fjernet galdeblæren,
stadig kan få galdestensanfald...man kan ikke forklarer hvorfor.

Så nu skal jeg bare holde øje med om smerterne bliver ved,
eller om de aftager.

Jo jo...det er altid spændende med lidt mavesmerter...det er gas, jeg ville 1000 gange hellere undvære dem. Jeg håber snart at det er slut.

Den mave, den mave...


Ingen kommentarer: