torsdag den 10. juli 2008

Jernhelbred...?

I går måtte jeg til lægen en tur.

Jeg gik jo hjem fra arbejde i mandags med ondt i maven og kvalme.
Kvalmen tog af tirsdag, men mavesmerterne blev ved, så jeg bestilte en snak med doktor Lars ;)
Han chekkede min urin, og fandt blod i den, og han trykkede mig på maven, så jeg var ved at ryge op under lampen...han mener at jeg har nyresten!

Hvad i alverden har jeg gjort, siden at jeg skal lægge krop til alle de sten?!

En ting er at døje med galdblæren, og jeg var meget lettet da den blev fjernet,
men helt ærligt, hvorfor skal jeg så til at hygge med nyresten...
Jeg har meget længe døjet med lændesmerter, og Lars fortalte
at der meget vel kan være en sammenhæng der.

En god kollega spurgte mig om jeg har overvejet at skifte branche...til jord og betonarbejder...
Jeg tror jeg vil være god til det, jeg forstår da at holde på stenene ;)

I morges ringede de så fra Frederikssund sygehus.
De har tid til mig på onsdag kl.8.30.
Jeg er meget glad for at de kontakter mig så hurtigt,
så jeg kan få klarhed over, hvad der driller.

Hvem sagde jernhelbred...ikke jeg ;)

*En tåget morgenstund
betyder ikke
nødvendigvis
en overskyet dag*







3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Jette

Ja du må godt nok lægge krop til meget. Det er godt nok synd for dig men håber at man snart må finde ud af hvad man skal gøre. Tænker på dig.
Knus Marianne

Annette sagde ...

Er der nogen der har fortalt dig at du har opbrugt din kvote?

Jeg håber, at de snart for bugt med det, du har taget din ration, men heldigt det går så hurtigt.

Anonym sagde ...

ak ja skat.....det ender med at du blir`som ny....og helt ærligt godt det "kun" var sådan noget og ikke noget slemt
men overvej lige det der med jord og beton...eller hvad med et fritidsjob hos lillebror..ha...ha
knus fra mor