mandag den 7. juli 2008

Mini Tiger Woods...

"Åhh, prøv lige at se ham den lille...han er en mini Tiger Woods!!"...

Det var det indtryk Laurits gav tre unge fyre,
da vi en eftermiddag, for meget lang tid siden, var oppe på Pasbækgaard,
og hjælpe Allan med at øve sit sving ;)
Laurits har gang i rigtig mange sportsgrene, og han mestre dem
faktisk temmelig godt.

I går kørte vi til Hornbæk for at spille minigolf,
og det var noget sønnen min kunne li'.

Det er tydeligt at Laurits aflæser en masse, bare ved at se på andre.
Kuglen blev sirligt lagt, og han stod længe og kiggede ned af den bane vi nu var kommet til.

Man må bruge 8 slag på hver bane, og nogle steder blev de alle benyttet, men på rigtig mange af hullerne kom han flot videre.

På én af de lidt sværer huller, lavede moderen holl in one :)...
jo jo, man kan jo forskelligt ;)

Vi havde en rigtig hyggelig formiddag, som sluttede af med en lille frokost i Hornbæk.

I dag måtte jeg gå hjem fra arbejde, med ondt i maven,
og voldsom kvalme, øv...det har jeg ikke rigtig tid til nu.
Beboernes sommerferie starter i næste uge, så jeg har meget medicin
der skal gøres klar til de skal hjem hos deres familier på ferie.

Jeg har en nattevagt onsdag, så jeg må nok tage de
*små* timer i brug.

Ind og ligge på langs igen... :(

1 kommentar:

Annette sagde ...

skønt billede, ja, det er en lille sportsmand du har fået....